چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶

تجلیل از جانبازان سرافراز در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر

گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر

مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین با حضور دکتر غلامرضا نوروزی، نایب رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، امروز چهارشنبه سوم خرداد ماه با حضور دکتر احمدی سرپرست حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان، میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران، دکتر نوروزی نایب رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان، اسبقیان رئیس و حمیدی دبیر، مدیران و کارکنان فدراسیون، ملی پوشان تیم های ملی بوچیا، دو و میدانی و وزنه برداری بانوان مراسمی در سالن فدراسیون  برگزار شد.

اسبقیان رئیس فدراسیون ضمن عرض خیرمقدم به مهمانان حاضر در این مراسم بیان کرد: به روح بلند شهدا، به ویژه شهیدان عملیات بیت المقدس سلام و صلوات و درود می فرستم.

وی ادامه داد: امروز سالروز آزاد سازی خرمشهر است. امروز روز بزرگی است و ما در این فدراسیون، که فدراسیون ارزشی است، این حماسه بزرگ را گرامی می داریم. هشت سال دفاع مقدس افتخار آفرینی بزرگی بود و در چهار عملیات پیچیده، خرمشهر قهرمان فتح و آزاد شد.

رئیس فدراسیون گفت: ما در میادین بین المللی ورزشی باید به یاد شهدای سرافراز باشیم و از خون پاک آنها پاسداری کنیم. امروز شما قهرمانان پرافتخار کشورمان، به عنوان سربازان خط اول جبهه ورزش و فرهنگ در میادین بین المللی حضور دارید و با اهتزازا پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران و طنین انداز کردند سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران، راه شهدا، جانبازان و ایثارگران را ادامه می دهید.

در ادامه این مراسم، میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران عنوان کرد: حماسه سالروز آزاد سازی خرمشهر با دهه کرامت همزمان شده است و من این جشن ملی و ایام مبارک را به ملت شریف ایران و قهرمانان و مهمانان عزیزی که در این مراسم حضور دارند تبریک می گویم.

وی ادامه داد: فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اجرای مباحث فرهنگی بسیار فعال است و در این زمینه می تواند الگویی برای تمام فدراسیون های ورزشی باشد.

میرجلیلی افزود: در زمان دفاع مقدس، جوانان کشورمان با ایمان، توکل به خدا، توسل به ائمه اطهار (س) و اطاعت از فرمان امام خمینی (ره) خرمشهر را آزاد و با دفاع از کشورمان، حماسه ای ماندگار خلق کردند.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران در پایان گفت: امروز در این مراسم از همان جوانان که امروز جانبازان عزیز کشورمان هستند تقدیر می کنیم تا بدانیم چه مردانی با رشادت هایشان از کشورمان دفاع کردند. امروز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در دستان شما ملی پوشان و قهرمانان امانتی است تا در میادین بین المللی با افتخارآفرینی، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآورید و دل مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مردم را شاد کنید.

گزارش تصویری

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.